Saturday, January 22, 2011

Khemah Sec 1 Aspire!

Perkhemahan 3 hari 1 malam sudah berakhir. Perkhemahan itu sungguh menyeronokkan! Saya dapat mempelajari 'ASPIRe' dengan lebih baik. Saya juga dapat mengenal kawan-kawan saya dengan lebih mendalam. Aktiviti-aktiviti yang disediakan itu sungguh menarik tetapi agak sukar. Saya seronok bermain dengan kawan-kawan kelas saya. Kami harus kerja sebagi satu kumpulan. Kelas saya bekerja untuk membuat 'cheer' untuk kelas kami. Pada hari kedua, kami ada 'Obstacle Course'. Kami harus memakai baju kami yang kami tidak mahu lagi kerena kami akan menjadi kotor dalam lumpur. Saya tidak sabar untuk bermain 'Obstacle Course'! Selepas main, kami bersihkan diri kami. Pada hari itu juga, kami ada pertandingan 'cheer'. Kami berseronok dan kami menjerit sekuat hati kami! Walaupun kami tidak menang dalam pertandingan itu, kami tetap berseronok. Selepas itu, kami pulang rumah. Pada hari ketiga, kami pergi ke sekolah untuk upacara inisiasi. Ia agak bosan. Saya suka perkhemahan ini! Ia sungguh seronok! Saya harap perkhemahan itu 3 hari 2 malam!

No comments:

Post a Comment