Friday, April 8, 2011

Pertandingan SYF

Saya pernah pergi ke Pertandingan SYF tahun lalu bila saya Darjah enam. Sekarang, saya juga akan pergi ke Pertandingan SYF. Pertandingan SYF semakin dekat dan semakin takut. Drama, Band dan Tarian Indian telah dapat emas. Pertandingan SYF untuk Choir ialah 19 April. Kami telah mengadakan Choir pada hari Isnin, Rabu dan Jumaat. Kami sedang memikirkan untuk mengadakan Choir pada Isnin pagi dari 7.30 hingga 8.30. Instruktor kami mahu mendapat sekurang-sekurangnya emas. Saya berasa tertekan kerana kebanyakan Kegiatan Korikular telah mendapat keputusan yang baik dan saya takut Choir tidak akan mendapat keputusan yang baik. Walaupun saya berasa takut, saya akan mencuba sedaya upaya supaya kami boleh mendapat. Semua ahli choir berasa takut. Pertandingan SYF kami ialah di SOTA(School of The Arts). Saya takut dan juga tidak boleh tunggu untuk hari pertandingan SYF!

No comments:

Post a Comment