Sunday, April 24, 2011

Persiapan untuk peperiksan

Peperiksaan semakin berdekatan. Saya sungguh stres! Banyak kerja sekolah yang perlu dibuat. Ibubapa kami pula telah memberi lebih praktis untuk kami buat. Dengan banyak kerja sekolah, saya cuba untuk membuat semua selepas sekolah dan selepas itu pula saya boleh bermain dan berehat. Pada hujung minggu pula, saya akan berehat sekejap dan berman komputer. Selepas itu, saya akan belajar. Saya akan membuat yang sama pada setiap hari Sabtu dan Ahad.

Sekarang peperiksaan semakin dekat dan sa mengurangkan masa saya bermain komputer. Saya membuat lebih latihan untuk subjek yang saya tidak terlalu baik. Saya akan merujuk balik ke buku teks jika saya tidak faham beberapa benda. Saya harap saya boleh cemerlang dalam peperiksaan dengan persiapan ini.

No comments:

Post a Comment