Sunday, June 5, 2011

Aktiviti pada bulan Jun

Bulan Jun adalah bulan untuk kami berehat tetapi kami juga harus kadang-kala untuk membuat kerja sekolah dan harus ke sekolah. Saya tiada banyak aktiviti untuk dilakukan pada bulan Jun.

Pada hari Isnin yang akan datang, saya akan ke rumah Norazika bersama kawan-kawan saya. Kami akan 'Movie Marathon'. Kami akan menonton banyak cerita. Saya tidak akan ke mana-mana pada hari Selasa. Saya akan membuat kerja sekolah saya. Saya juga tidak akan ke mana-mana pada hari-hari seterusnya. Pada hair-hari itu, saya akan berehat dan juga akan buat kerja sekolah. Kadang-kala, saya malas untuk membuat kerja sekolah ini tetapi saya harus tetap buat. Pada 9 Jun, saya akan menyambut hari jadi Norazika. Pada 21 dan 22 Jun, saya ada DL Camp. Saya tidak sabar untuk pergi perkhemahan itu. Tentu akan menyeronokkan!

Saya tidak pasti apa yang saya akan lakukan pada hari-hari lain tetapi perkara-perkara yang saya buat itu haruslah berfaedah.

No comments:

Post a Comment