Monday, July 18, 2011

Filem Melayu Kegemaran Saya




Filem kegemeran saya ialah Cun! Saya suka tonton cerita ini. Ia sungguh lucu. Filem ini tentang Luna, seorang pengacara. Kerjanya ialah untuk mencari gosip tentang artis-artis lain. Untuk pendekkan cerita, Luna telah mengetahui tentang hubungan kekasihnya dengan wanita lain. Luna merajuk lalu membawa diri bersama kawannya ke sebuah kampung di Perlis. Di situ, terjadilah kisah yang mencuit hati antara Luna dan Atan serta keluarganya. Luna dan Atan lalu jatuh cinta. Kekasih lama Luna mendapat tahu bahawa Luna di sebuah kampung lalu pergi ke sana untuk memujuk Luna supaya kembali kepadanya dan juga kembali kepada pekerjaanya. Luna enggan dan tetap tinggal bersama Atan. Atan dan Luna selepas itu pun berkhawin.

Saya suka sangat menonton cerita ini. Ia lucu dan juga ia menyentuh hati saya.

No comments:

Post a Comment